خبر ويژه:علي كريمي به تبريز نرفت
 

تازه ترین اخبار فوتبال جهان

در باره ما
 

 

لينك روزانه
 
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون
براي تبادل لينک ابتدا لينک مارو بانام:  خبر ويژه:علي كريمي به تبريز نرفت   در وبلاگ ياسايتتان قراردهيد
 
كد هاي جاوا
 


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 82
بازدید کل : 62409
تعداد مطالب : 128
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 2


 


خبر ويژه:علي كريمي به تبريز نرفت

 

با وجود همه پيش‌بيني‌ها و در شرايطي كه تصور مي‌شد ايجاد فضاي مثبت از طرف سايت‌ها و هواداران تراكتور به منزله پايان مشكلاتي ميان علي كريمي و تراختورچي‌ها خواهد بود اما ستاره 33 ساله پرسپوليس از سفر به تبريز بازماند تا پرسپوليس بدون او به مصاف تراكتورسازي برود. علي كريمي امروز در تمرينات پرسپوليس حضور پيدا كرد و مثل آنچه كه در تمام تمرينات بعد از بازي سايپا انجام داده بود انفرادي تمرين كرد جالب اينكه كريمي از ساعت 9:30 صبح امروز در مجموعه درفشي‌فر حاضر شده بود و اصلا در زمان تمرين تيمي در آنجا حضور نداشت و جالب‌تر اينكه پزشك تيم اعلام كرد كه اين بازيكن هيچ گونه مصدوميتي ندارد.
 پرسپوليسي‌ها كه امروز مي‌خواستند با پرواز ساعت 4 به تبريز بروند هنوز موفق به اين كار نشدند و شايد حضور اين تيم در تبريز امروز مقدور نباشد و آنها فردا به تبريز مسافرت كنند. تنش بين كريمي و تراكتورچي‌ها از زمان بازي معروف استيل آذين مقابل تراكتورسازي در 3 فصل پيش آغاز شد زماني كه آنها كريمي را به پولكي بودن متهم كرده بودند و كريمي هم با شادي عجيب و غريبش پاسخ آنها را داد.
در روزهاي گذشته تلاش‌هايي براي رفع اين كدورت انجام گرفته بود اما به هر حال اين تلاش‌ها براي حضور كريمي در يادگار امام كافي نبوده است البته كريمي تنش‌هاي مشخصي با كادرفني پرسپوليس دارد و ممكن است اين مساله نيز در اتفاقات پيش آمده موثر بوده باشد.خیلی ها بر این عقیده هستند که کنار ماندن از ترکیب 18 نفره عوارض لب خوانی در بازی با الغرافه باشد.همان دیداری که جادوگر خطاب به سامان آقا زمانی گفت "که دوزار بازی کردن بلد نیست".



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






|

نوشته شده در پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


موضوعات
  

لينك دوستان
 » تام موزیک » وبلاگ هواداران استقلال » جنجالی » کیت اگزوز » زنون قوی » چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تازه ترین اخبار فوتبال جهان و آدرس footballjahan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





»فال حافظ

»جوک و اس ام اس

»قالب های نازترین

»زیباترین سایت ایرانی

»جدید ترین سایت عکس

»نازترین عکسهای ایرانی

 

آرشيو
 

مرداد 1391
تير 1391
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
آبان 1390

 

نويسنده
 
نویسندگان
 
طراح قالب
  
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');